امکان خرید اقساطی با چک صیادی

ارسال رایگان برای سفارشات بیش از 5 میلیون تومان

سرویس رایگان پرداخت در محل

تمامی سفارشات در روزهای عادی، طبق رویه های ارسال بازرگانی طاهرخانی ارسال می شوند و در شرایط ویژه مانند روزهای شلوغ، پر ازدحام و یا شرایط فورس ماژور ممکن است تغییری در رویه ارسال انجام شود که در این شرایط از پشتیبانی بازرگانی با خریدار تماس گرفته خواهد شد و تاخیر را اعلام می نماید.

استان تهران و البرز
“تمامی سفارشات در این نواحی مطابق شیوه ای که کاربر انتخاب می کند، تحویل داده می شود. تحویل سفارشات به دو روش انجام می شود.

عادی : این روش برای پایین آوردن هزینه ارسال در نظر گرفته شده است. این سفارشات از ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری پس از پردازش سبد خرید، ارسال و به دست خریدار می رسد. سفارشاتی که تا ساعت ۱۳ ثبت شوند در همان روز و سفارشات ثبت شده بعد از آن ساعت، در اولین روزکاری پردازش خواهند شد. روزهای پنج شنبه و جمعه ارسال کالا به این روش انجام نمی شود. بدیهی است سفارشاتی که در این روز ها ثبت شود، در اولین روز کاری پردازش و ارسال می شوند. هزینه ارسال تمامی این سفارشات برای همه نقاط استان البرز و تهران 50000 تومان است.

 

اکسپرس: به دلیل نیاز فوری بعضی کاربران به قطعات یدکی خودرو، این سفارشات بلافاصله بعد از پردازش کالا ارسال می شود. سفارشاتی که تا ساعت ۱۶ ثبت شوند در همان روز و سفارشات ثبت شده بعد از آن ساعت، در اولین روزکاری پردازش خواهند شد. این روش در روز پنج شنبه و جمعه فعال نمی باشد. سفارشاتی که  روز پنج شنبه و یا جمعه ثبت شود، در اولین روز کاری پردازش و پس از ارسال به دست خریدار می رسند. هزینه ارسال تمامی این سفارشات برعهده مشتری (پس کرایه) است.

 

شهرهای ایران
در حال حاضر سیستم ارسال بازرگانی تمامی شهر های ایران را تحت پوشش قرار میدهد. سفارشاتی که در شهرهای منتخب بازرگانی قرار دارد، ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری پس از پردازش به دست خریدار می رسد. در مراکزی که خارج از پوشش این شهرها قرار دارد، مطابق شرایط باربری/تیپاکس ارسال می شوند. هزینه ارسال برای تمامی سفارشات شهرهای ایران 50000 تومان است و در خرید های بالای 2 میلیون تومان هزینه ارسال رایگان می شود.

سنگین یا حجیم شهرستان : هزینه ارسال بسته های سنگین ( بالای ۱۵ کیلوگرم ) و کالاهای حجیم،  به صورت پس کرایه بر عهده خریدار است (مگر اینکه بصورت اختصاصی ارسال کالا رایگان باشد).” با توجه به قوانین پست و تیپاکس، بسته هایی که عرض یا طول آنها بیش از ۱۰۰ سانتی متر باشند امکان ارسال از طریق پست را ندارند. سفارش هایی که طول یا عرض آن ها بیش از ۱ متر باشد و شهر سفارش دهنده در یکی از مراکز تحت پوشش بازرگانی باشد، با باربری ارسال می شود و زمان بندی تحویل آن طبق شرایط عادی سایت می باشد.
سفارش هایی که خارج از مراکز تحت پوشش قرار دارند، ارسال فقط از طریق باربری انجام می شود که باتوجه به شهر مربوطه، زمان تحویل ۱ تا ۱۰ روز کاری می باشد.

نکات
در روزهای تعطیل رسمی، هیچ گونه پردازش سفارشی انجام نمی شود و پردازش تمامی سفارشات در اولین روز کاری بعد از آن انجام می شود.
در صورت معیوب بودن کالا در هنگام دریافت، خریدار موظف است بلافاصله مراتب را به اطلاع بازرگانی برساند. بدیهی است پس از گذشت ۴ روز از تکمیل فرآیند خرید (پرداخت وجه) کالا تأیید شده تلقی گردیده و هیچگونه اعتراضی از سوی خریدار پذیرفته نخواهد بود. پس از اعلام توسط خریدار، هماهنگی جهت استرداد کالا از سوی بازرگانی با خریدار انجام خواهد شد.
در صورت مشاهده آسیب فیزیکی کالا و یا معیوب بودن آن، در اولین فرصت از طریق تلفن ۰۲۱91690141 با خدمات پس از فروش بازرگانی تماس حاصل فرمایید.

 

سفارش های عمده
بازرگانی طاهرخانی در جهت خدمت رسانی به فروشنگان لوازم یدکی در تهران و سایر شهرهای ایران شرایط ویژه ای برای خرید لوازم یدکی بصورت عمده فراهم آورده است. لذا با توجه به اینکه ارسال سفارش های عمده شرایط متفاوتی دارد، نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

ارسال سفارش های عمده وابسته به حجم سفارش از ۱ تا ۷ روز کاری زمان می برد و در بعضی از شهرها به دلیل عدم سرویس دهی باربری بصورت روزانه، زمان رسیدن سفارش ممکن است تغییر پیدا کند.
تمام سفارشات عمده به دو روش زیر ارسال خواهد شد:

  • پس کرایه :

سفارش های عمده به دلیل حجم و وزن بار، امکان ارسال از طریق پست و دیگر شرکت های مرتبط را ندارد و فقط از طریق باربری ارسال می شود.
هزینه ارسال تا باربری/ترمینال بر عهده بازرگانی بوده و هزینه باربری تا مقصد به صورت پس کرایه بر عهده خریدار می باشد.

تبصره: در صورتی که خریدار باربری خاصی را جهت تحویل مدنظر داشته باشه هزینه ارسال از انبار تا باربری هم باید توسط خریدار پرداخت گردد.

 

تحویل حضوری :

این روش مناسب خریدارانی می باشد که خود اقدام به تحویل بار از انبارهای بازرگانی می نمایند. هماهنگی تحویل بار پس از خرید از طریق پشتیبانی سایت به خریدار اعلام می شود.
تحویل بار از انبارهای بازرگانی فقط با ارائه کارت شناسایی معتبر خریدار و تحویل گیرنده بار امکان پذیر می باشد.

 

نکات

  • تحویل حضوری در حال حاضر در تنها در انبار های استان البرز امکان پذیر است.
  • تحویل حضوری هزینه پردازش نداشته و برای سفارش های عمده و تک امکان پذیر است.
  • در صورت نهایتا 2 بار هماهنگی جهت تحویل و عدم مراجعه خریدار به انبار مربوطه در بازه زمانی مشخص شده، بازرگانی حق لغو سفارش به همراه کسر مبلغ 100 هزار تومان از مبلغ پرداختی به عنوان جریمه را دارد.

 

 

اطلاعات تماس
از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر می توانید تماس بگیرید
پاسخگویی ادر اسرع وقت
©2022 تمامی حقوق محفوظ است.
نام محصول
لینک محصول
شماره تماس